AUDYTORIUM
9:30 - 11:00 Joanna Nesterowicz-Kiegiel
Odpowiedzialność zawodowa zielarza i naturopaty.
11:10 - 11:55 Piotr Kołacz
Jak wzmocnić system odpornościowy i nie chorować?
12:00 - 12:45 lek. med. Hanna. Chmiel-Pietriczenko
Czym jest homeopatia?
13:00 - 13:30 Grzegorz Szewczyk
Zabieg bioenergoterapeutyczny.
13:35 - 14:15 dr Agnieszka Oponowicz
Ziołolecznictwo dolegliwości kobiecych.
14:20 - 15:05 Władysław Batkiewicz
Koherencja serca i mózgu – wpływ na energetykę rąk.
15:15 - 16:00 Janusz Zagórski
Medycyna naturalna w sferze publicznej.
16:15 - 16:45 Anna Szteliga
Seans relaksacyjny - misy tybetańskie.
SALA BALOWA A+B+C
9:30 - 10:15 Aleksander Smakosz
Przetwory z owoców i ziół - receptury.
10:20 - 11:05 Magdalena Mildner
Dzika róża - zapomniane remedium w stanach zapalnych stawów wspomagające rekonwalescencję.
11:10 - 11:55 Joanna Karydnia
Żywe octy – dobroczynna moc fermentacji.
12:00 - 12:45 Kamil Paprotny - Dietetyk
Związki aktywne wybranych produktów i ich wpływ na odchudzanie.
13:00 - 13:45 Ewa Ślęzak
Czy zioła mogą na ocalić, czyli rośliny, które mogą zastąpić najczęściej nadużywane medykamenty.
13:50 - 14:35 Romuald Kosznik
Czy kobiety muszą chorować? - odpowiedź wg. Totalnej Biologii/co jest przyczyną raka piersi i narządów rodnych kobiet.
14:40 - 15:25 Dorota Gudaniec
Temat: Sekret konopi – układ endokannabinoidowy
15:30 - 16:00 Stanisław Kubaszak – Harmonic Life
Technologia w imię zdrowia – naturalne metody odnowy przed skutkami promieniowania elektromagnetycznego i 5G
16:05 - 16:50 Chrystos Markopulos
Zioła Grecji od starożytności do współczesności.
SALA konferencyjna nr 7
9:30 – 10:15 Dr Agnieszka Malczewska-Błaszczyk - ESOPOSITIV
Terapie na czas przemian.
BLOK Pełnia Zdrowia na hali wystawienniczej:
STREFA Dietetyczno - Kulinarna
11:00 - Andrzej Kawka - Odporność a wirusy.
13:00 - Zdzisław Oszczęda - Zastosowanie nanowody w rolnictwie .
14:00 - Robert Wagner - Fachowe porady siania i sadzenia warzyw.
15:00 - Edyta i Joachim Marczinski - Domowe sposoby na przetwory z warzyw.
SALA nr 6
09:30 - 13:30 Władysław Batkiewicz
Starosłowiański masaż brzucha - cz. 2. (cena łączna za dwie części warsztatu - 600 zł)
SALA nr 7
14:30 - 16:00 Agnieszka Oponowicz – wykład z pokazem
Środki czystości bezpieczne dla zdrowia. (100 zł)
SALA nr 8
09:30 - 11:00 T. Niemczyk, R. Nowak, M. Widlińska – prezentacja warsztatowa
Prezentacja warsztatu „Depresja – jak zmienić negatywny program, który do niej doprowadza". (100 zł spotkanie z Avatarem)
11:10 - 13:40 Magdalena Mildner
Fermentacja octowa od podstaw – czyli jak zrobić dobry ocet. (200 zł)
SALA nr 4
12:00 - 16:00 Holistic Lifestyle DAY
Akupunktura Kosmetyczna – wprowadzenie. (cena 299 zł)
Rewitalizacja twarzy technikami orientalnymi. Tradycja i nowoczesność.
Uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach.
Zapisy pod nr telefonu 506 809 982.
Sala A+B STREFA Holistic Lifestyle Day
TRENINGI LIVE
MOTYWACJA
POCZUCIE WARTOŚCI
JOGA NA ŻYWO
TARGI LIFESTYLE
STREFA PRO | WARSZTATY
10:00 - 10:45 Holistic Lifestyle DAY
Networking / Inspiracje. (Bilet Live Fitness Holistic)
11:00 - 12:00 Holistic Lifestyle DAY
Trening Fitness Live: Katarzyna Wysocka - Doktor nauk o kulturze fizycznej, specjalizacja: biomechanika fitnessu, MBA. (Bilet Live Fitness Holistic)
12:15 - 13:00 Holistic Lifestyle DAY
MOTYWACJA POCZUCIE WARTOŚCI: Sławomir Rak - właściciel Polskiej Akademii NLP.
(Bilet Live Fitness Holistic)
13:15 - 15:00 Holistic Lifestyle DAY
JOGA LIVE – Prowadzący: Maja Ludwikowska - Lekarz. (Bilet Live Fitness Holistic)
UWAGA!
Dla wszystkich uczestników wydarzenia prezent w postaci 7-dniowego bezpłatnego dostępu do aplikacji treningowej Klaudii Szczęsnej NO LIMIT.
Dostęp na wszystkie wydarzenia Holistic Lifestyle DAY na Sali A+B, przy zakupie biletu na stronie: https://www.ticketportal.pl/event/Letni-Uniwersytet-Zdrowia-Live-Fitness-Holistic
Zapisy na warsztaty pod nr telefonu 602 483 699
AUDYTORIUM
9:30 - 10:15 Joanna Nesterowicz-Kiegiel
Zioła w obrzędach – między magią a religią.
10:20 - 11:05 Ojciec dr n. med. Jacek Maria Norkowski
Czy medycyna potrzebuje filozofii? Metafizyczne spojrzenie na medycynę regulacyjną.
11:10 - 11:55 Halina Jurkowska
Co dziś dzieje się z przepływami żółci - wzmocnij odporność! Przekład z badań syberyjskich lekarzy Instytutu Biolit z Tomska.
12:00 - 12:45 dr Hubert Czerniak
Choroby sercowo-naczyniowe.
13:00 - 13:30 Andrzej Kawka
Układ pokarmowy - tu wszystko się zaczyna.
13:35 - 14:05 Sławomir Salerek - S-Probio
Wartość probiominerałów w kontekście obecnego skażenia środowiska, żywności oraz dysfunkcji organizmu ludzkiego.
14:10 - 14:40 Anna Preuschoff - Healy World
Zdrowie zaczyna się od komórki – rola mikroprądów, częstotliwości oraz medycyny informacyjnej na układ odpornościowy organizmu.
14:55 - 15:25 Andrzej Kwiatkowski - Energetix
Tysiącem Gausów w wirusa.
15:35 - 16:20 mgr Klara Głaz – Pharmanord
Śladowy pierwiastek o ogromnym znaczeniu dla odporności.
16:30 - 17:00 Prezentacja Muzyczna Bębnów
Sala balowa A+B+C
09:30 - 10:15 Justyna Pargieła
Rola olejów w diecie wspierającej pracę mózgu i koncentrację.
10:20 - 11:05 Bartłomiej Byczkiewicz
Zielarskie receptury klasztorne, klasyczne mieszanki ziołowe - inauguracja książki.
11:10 - 11:55 Piotr Rzetecki
Bóle kręgosłupa odcinka lędźwiowego - jak sobie pomagać.
12:00 - 12:45 Beata Paterska
Wizualny symbol (karty), jako narzędzie służące rozpoznaniu blokującego wzorca i wybraniu nowego - korzystniejszego, co uruchamia przepływ (flow), i otwiera nas na nowe możliwości: czyli od spisku ego do zasobnego stanu.
13:00 - 13:45 Georg Garbowski - Klangakademie Stimmgabeln
Terapia kamertonami- wzmocnieni układu odpornościowego.
13:50 - 14:35 Władysław Batkiewicz
Koherencja serca i mózgu – wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne.
14:40 - 15:30 dr Hubert Czerniak
Choroby zapalne stawów.
15:35 - 16:10 Adam Krzoska
Seans bioenergoterapeutyczny.
16:15 - 17:00 lek. med. Marta Nawrocka
Naturoterapia w terapii zaburzeń hormonalnych.
SALA konferencyjna nr 8
11:30 - 12:30 Justyna Pargieła
Średniowieczne zioła płucne w Zielniku Syreniusza.
16:10 – 17:00 Katarzyna Smoczkiewicz-Karska
Twoja twierdza zdrowia wg. reguł św. Hildegardy.
BLOK Pełnia Zdrowia na hali wystawienniczej:
STREFA Dietetyczno-Kulinarna
11:00 - Przemysław Kasprzyszyn - Wpływ stylu życia na zdrowie.
12:15 ¬ Justyna Kowalewska-Żurek - Zdrowe odżywianie dzieci.
13:30 - Zdzisław Oszczęda - Nanowoda i zdrowie.
14:45 - Łukasz Wojtarowicz - Aktywność fizyczna w diecie ketogenicznej.
16:00 - Kalina Kruzel - Konopie, ogólne zastosowanie.
12:00 - 15:00 Spotkanie z Jackiem Safutą, autorem książki „Mit chorób nieuleczalnych i wielki biznes".
Warsztaty kulinarne z Kawkaje
Zuzanna Nowak - Ketopyszności.
Roksana Kawka - Kiszonki, octy, oksymele.
Violeta Kaźmierska i Biomax gotuje - Zdrowe gotowanie.
SALA nr 6
09:30 - 13:30 Władysław Batkiewicz
Starosłowiański masaż brzucha - cz.1. (cena łączna za dwie części warsztatu - 600 zł)
13:40 - 15:40 Marzena Wojtkowiak
Luksusowe kosmetyki naturalne tworzone indywidualnie. (200 zł)
15:45 - 17.15 Justyna Pargieła
Średniowieczne zioła płucne w Zielniku Syreniusza. (100 zł)
SALA nr 7
09:30 - 11:30 Dorota Pachnik
Dziedziczenie emocji. (200 zł)
11:40 - 12:40 Elżbieta Kłobus, Zofia Wieczorek
Wpływ pory roku urodzenia na charakter człowieka. (Bezpłatnie)
13:30 - 16:30 Beata Paterska
Droga do wewnętrznego rozpoznania. (200 zł)
SALA nr 3
09:30 - 11:00 Martyna Majewska – wykład z pokazem
Jadalne kosmetyki. (100 zł)
12:50 - 14:20 Agnieszka Hernik – wykład z pokazem
Mieszanki na pasożyty. (100 zł)
14:30 - 16:00 Bartłomiej Byczkiewicz
Mieszanki herbaciane i ziołowe – tanie, zdrowe, naturalne. (100 zł)
SALA nr 4
09:30 - 11:00 Marta Pietrosińska – wykład z pokazem
Ziołowe rytuały piękna – pielęgnacja włosów. (Bezpłatnie)
11:10 - 12:40 Łukasz Drajkowski
Jak zrobić nalewkę propolisową? (100 zł)
12:50 - 14:20 Damian Szczygieł
Konopie - zastosowanie w codziennym życiu. (100 zł)
14:30 - 16:30 Radosław Pawłowski – wykład z pokazem
Profesjonalna i spersonalizowana pielęgnacja ciała na bazie ręcznie robionych specyfików. (100 zł)
Zapisy na warsztaty pod nr telefonu 602 483 699
REGULAMIN IMPREZY
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin, (zwany dalej: "Regulaminem") został wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2171) oraz na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
2. Regulamin jest wydany przez organizatora imprezy pod nazwą „Anielski Mecz Charytatywny Gwiazd”, która odbędzie się 29 marca 2020 r. w Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK, al. W. Korfantego 35 40-005 Katowice (zwanej dalej „Imprezą”), tj. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów, prowadzącego działalność gospodarczą z siedzibą w Katowicach (kod pocztowy: 40-061)
przy ul. Andrzeja 12a , NIP: 643 242 47 81 (zwanego dalej „Organizatorem”).
3. Regulamin skierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania Imprezy będą przebywać na terenie, na którym przeprowadzana jest Impreza. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad wstępu i warunków uczestnictwa w Imprezie oraz zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzana jest Impreza i uregulowanie praw i obowiązków uczestników Imprezy w związku z nabyciem biletu wstępu na Imprezę.
5. Poniższe określenia używane w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:
a) „Bilet" oznacza indywidualną zgodę wejścia na Imprezę;
b) "Służby Porządkowe" i "Służby Informacyjne" oznacza powołane przez Organizatora osoby, w tym pracowników agencji ochrony osób lub mienia, legitymujących się identyfikatorem, do dbania o bezpieczeństwo osób uczestniczących w Imprezie, w tym do kontroli uprawnionych Uczestników do wstępu na Teren Imprezy.
c) "Teren Imprezy" oznacza miejsce, w którym przeprowadzana jest Impreza. Miejsce może
zostać zmienione z ważnych powodów i podane do publicznej wiadomości przed Imprezą.
d) "Uczestnik Imprezy" oznacza osobę uczestniczącą w Imprezie na podstawie Biletu. Osoba małoletnia powyżej 13 roku życia może uczestniczyć w imprezie samodzielnie za pisemną zgodą właściwych opiekunów prawnych (Załącznik nr 1 do Regulaminu) i zobowiązana do dostarczenia oświadczenia wyrażającego zgodę na jej udział w Imprezie, podpisanego przez opiekuna prawnego w punkcie kontroli biletów. Uczestnikiem Imprezy może być także osoba małoletnia do 13 roku życia pod opieką osoby dorosłej i na wyłączną odpowiedzialność osoby dorosłej, pod której pieczą pozostaje, po nabyciu Biletów zarówno dla osoby małoletniej jak i dorosłej.
II. SPRZEDAŻ BILETÓW:
1. Bilety sprzedawane są wyłącznie na stronie www.ticketportal.pl,
2. Zakazana jest odsprzedaż Biletów na aukcjach, licytacjach lub prowadzona w jakikolwiek inny sposób wskazujący na zarobkowy charakter takiej odsprzedaży.
3. Organizator informuje, że zgodnie z art.133 § 1 i 2 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń: "Kto nabywa w celu odsprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne."
4. Bilet upoważniający do wejścia na Imprezę musi być oryginalny, nabyty zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Bilet nabyty z naruszeniem postanowień Regulaminu może być unieważniony przez Organizatora, bez prawa zwrotu należności. Organizator ostrzega, że kupno Biletów od osób postronnych niesie ryzyko zakupu biletu podrobionego, co w konsekwencji powoduje odmowę wstępu i uczestnictwa w Imprezie. Organizator informuje, iż unikalny kod kreskowy znajdujący się na każdym Bilecie upoważnia do jednorazowego wstępu na Teren Imprezy.
Organizator ostrzega, że w przypadku udostępnienia Biletu (w jakiejkolwiek formie) osobie trzeciej, Bilet ten może być wykorzystany przez tę osobę, co w konsekwencji spowoduje, że nabywca Biletu spotka się z odmową wstępu na Imprezę.
5. W przypadku, gdy osoba niepełnosprawna chce uczestniczyć w Imprezie wraz z opiekunem każda z tych osób zobowiązana jest do nabycia Biletów pod adresem: info@ticketportal.pl
III. WSTĘP NA TEREN IMPREZY:
1. Wstęp na Teren Imprezy przysługuje osobom posiadającym Bilety.
2. Bez względu na spełnienie przesłanek określonych w ust. 1 powyżej, Organizator zobowiązany jest zgodnie z przepisami Ustawy odmówić wstępu na Teren Imprezy:
a) osobom, wobec których zostało wydane orzeczenie zakazujące wstępu na imprezę masową lub zobowiązujące do powstrzymania się od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych, wydane przez sąd wobec skazanego w związku z warunkowym zawieszeniem wykonania kary pozbawienia wolności albo wobec nieletniego na podstawie art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach nieletnich, a także osobom, wobec których został wydany zakaz zagraniczny lub klubowy w rozumieniu Ustawy,
b) osobom, które odmawiają poddania się czynnościom, o których mowa w rozdziale 4 ust. 7 lit.a -c Regulaminu.
c) osobom znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających,
psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
d) osobom posiadającym broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe,
wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe (nie dotyczy
piwa do 3,5% nabytego na terenie Imprezy), środki odurzające lub substancje psychotropowe.
Ocena przedmiotów i kwalifikowanie ich jako niebezpiecznych należy do Służb Porządkowych i Informacyjnych.
e) osobom zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym
zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego.
3. Organizator Imprezy odmawia wstępu na Imprezę oraz przebywania na niej osobom posiadającym szklane pojemniki, puszki, lub plastikowe pojemniki o pojemności powyżej 0,5l, itp.
4. Wstęp do poszczególnych Sektorów mają osoby legitymujące się odpowiednim Biletem.
IV. ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE IMPREZY:
1. Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez m.in.:
a) Służby Porządkowe i Służby Informacyjne, legitymujące się identyfikatorem;
b) udostępnienie pomocy medycznej oraz zaplecza higieniczno-sanitarnego;
c) zmianę miejsca Imprezy na inne, jeśli zajdzie taka potrzeba.
2. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy zobowiązane są stosować się do poleceń Służb Porządkowych, w tym kierownika do spraw bezpieczeństwa. Odmowa zastosowania się do tych poleceń może wynikać wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Osoby małoletnie w wieku do 13 roku życia uczestniczą w Imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę; powyżej 13 roku życia na własną odpowiedzialność.
3. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy obowiązani są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na Imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu. Zakazane jest niszczenie sprzętu znajdującego się na Terenie Imprezy. Uczestnicy zobowiązani są korzystać z pomieszczeń sanitarnych wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
4. Działalność handlowa, gastronomiczna, usługowa, artystyczna, w tym transmisje, nagrania radiowe i telewizyjne, filmowanie i wykonywanie zdjęć na terenie Imprezy może odbywać się wyłącznie za pisemną zgodą organizatora Imprezy. Uczestnik Imprezy nie może rejestrować, wykorzystywać, ani przesyłać dźwięku, obrazu lub opisu Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK lub Imprezy (jak również wyników i/lub statystyk rozgrywek) do użytku innego niż wyłącznie prywatny. Surowo zabronione jest rozpowszechnianie przez Internet, radio, telewizję lub za pośrednictwem innych współczesnych bądź przyszłych mediów dźwięku, obrazu, danych, opisu, zdjęć, nagrań, wyników lub statystyk z meczów w całości lub w części, bądź pomaganie innej osobie/osobom w takich działaniach.
5. Zakazuje się wprowadzania psów i innych zwierząt na Teren Imprezy (za wyjątkiem psów
przewodników) oraz prowadzenia bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności
handlowej lub innej zarobkowej, a także zbiórek pieniężnych.
6. Organizator w zakresie określonym Ustawą i przepisami wykonawczymi jest uprawniony do utrwalania przebiegu Imprezy, a w szczególności zachowania osób, za pomocą urządzeń
rejestrujących obraz i dźwięk. Materiały zgromadzone podczas utrwalania przebiegu Imprezy,
mogące stanowić dowody pozwalające na wszczęcie postępowania karnego albo postępowania w sprawach o wykroczenia lub dowody mające znaczenie dla toczących się takich postępowań, Organizator niezwłocznie przekazuje prokuratorowi rejonowemu właściwemu ze względu na Teren Imprezy lub Policji. Zgromadzone podczas utrwalania przebiegu Imprezy materiały, nie zawierające dowodów pozwalających na wszczęcie postępowania karnego albo postępowania w sprawach o wykroczenia lub dowodów mających znaczenie dla toczących się takich postępowań, przechowuje się po zakończeniu Imprezy przez okres co najmniej jednego miesiąca, nie dłużej jednak niż 90 dni, a następnie ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. Służby Porządkowe i Służby Informacyjne, są uprawnione zgodnie z przepisami Ustawy do:
a) stwierdzania uprawnień osób do przebywania na Imprezie, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia Imprezy;
b) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w celu sprawdzenia, czy osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty, o których mowa w rozdziale III ust. 2 lit. d , i ust. 3 oraz rozdziale IV ust.4 Regulaminu;
c) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub
zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia Imprezy;
d) użycia w przypadkach, o których mowa w art. 11 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o
środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. poz. 628), środków przymusu
bezpośredniego, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1 lit. a i b, pkt 2 lit. a i pkt 12 lit. a tej
ustawy;
e) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.
8. Służby Porządkowe i Informacyjne są obowiązane usunąć z Terenu Imprezy osoby, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z Regulaminem.
9. Członkowie Służb Porządkowych i Informacyjnych, w zależności od potencjalnego ryzyka i potrzeb,
mogą być wyposażeni m.in. w:
- ręczne wykrywacze metalu,
- inne niezbędne i prawnie dozwolone środki ochrony osobistej.
10. Stwierdzenia prawa osoby do przebywania na Imprezie członek Służb Porządkowych lub
Informacyjnych dokonuje przez:
- sprawdzenie, czy osoba ta posiada ważny Bilet.
- ważnego dokumentu tożsamości - w przypadku osób poniżej 13-go roku życia.
11. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie na Imprezie jest zabronione, członek Służb Porządkowych lub
Informacyjnych może odmówić wpuszczenia na Imprezę osoby, u której stwierdzono posiadanie tych przedmiotów, lub usuwa ją z miejsca przeprowadzania Imprezy.
12. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, napojów alkoholowych, materiałów wybuchowych,
pirotechnicznych i pożarowo niebezpiecznych oraz środków odurzających i psychotropowych, członek Służb Porządkowych dokonuje ujęcia osoby, u której w przeglądanych bagażach lub odzieży stwierdzono te przedmioty i po ich odebraniu sporządza protokół z tej czynności, a następnie przekazuje tę osobę Policji wraz z odebranymi przedmiotami.
13. Organizator wyznacza strefy podziału Imprezy:
a) Zaplecze techniczno-socjalne,
b) Widownia na trybunach oraz płycie,
c) Zespoły wejścia głównego,
d) Punkty stałego zabezpieczenia przez służby ochronne.
e) Strefy Gastronomiczne, w których dostępne będzie piwo do 3,5% (z możliwością spożycia tylko w tych strefach).
14. Organizator zapewnia bezpieczeństwo przeciwpożarowe poprzez zapewnienie, że:
a) pracownicy obsługi, Służby Porządkowe i Informacyjne, oraz Organizator muszą znać
rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów oraz zasady postępowania na
wypadek pożaru;
b) Służby Porządkowe i Informacyjne muszą być przeszkolone w zakresie: zasad prowadzenia ewakuacji, sposobu alarmowania straży pożarnej, zasad użycia podręcznego sprzętu gaśniczego, udzielania pierwszej pomocy medycznej.
15. W czasie Imprezy Organizator oraz Uczestnicy Imprezy, a ponadto inne osoby przebywające na jej terenie, zobowiązują się przestrzegać przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
16. Organizator udostepni Uczestnikom Imprezy szatnie w Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK, znajdujące się w holu na poziomie 0. W dniu wydarzenia szatnia otwarta będzie w godzinach 14:00 - 19:00.
17. Organizator nie przyjmuje na przechowanie w szatni:
a) rzeczy wartościowych (np. laptop, sprzęt fotograficzny, telefon komórkowy, biżuteria), przedmiotów mających wartość artystyczną lub naukową, dowodów osobistych i innych dokumentów, pieniędzy krajowych i zagranicznych oraz kart płatniczych,; Uczestnik pozostawiając dokumenty lub wartościowe przedmioty w odzieży i innych rzeczach oddanych na przechowanie czyni to na własne ryzyko i odpowiedzialność;
b) przedmiotów, których przechowywanie w szatni jest utrudnione z uwagi na ich wymiary lub cechy charakterystyczne (np. szkło, wózki: dziecięcy, bagażowy, inwalidzki);
c) przedmiotów mogących wyrządzić szkodę osobom trzecim lub ich mieniu, w szczególności przez uszkodzenie lub zanieczyszczenie, jak również mogących uszkodzić lub zanieczyścić teren szatni;
d) przedmiotów o nieprzyjemnym zapachu;
e. broni i amunicji, przedmiotów zapalnych, łatwopalnych, wybuchowych oraz innych materiałów niebezpiecznych, których wnoszenie na teren Imprezy jest zabronione przez Organizatora.
18. Na dowód przyjęcia rzeczy do szatni Uczestnik otrzymuje żeton z numerem.
19. Żeton jest podstawą wydania rzeczy z szatni. W przypadku zagubienia żetonu, należy powiadomić o tym obsługę szatni. Rzeczy zostaną wydane z szatni tylko wówczas, jeżeli osoba, która zagubiła żeton, złoży pisemne oświadczenie określające odzież lub inne rzeczy oddane na przechowanie do szatni (opis rzeczy) i udowodni prawo do nich, legitymując się ważnym dokumentem tożsamości. Na tę okoliczność spisany zostanie protokół. Rzeczy zostaną wydane niezwłocznie po podpisaniu w/w protokołu oraz uregulowaniu opłaty za zgubienie żetonu zgodnie z cennikiem Operatora Obiektu.
20. Klient jest zobowiązany do odbioru swoich rzeczy z szatni w dniu, w którym oddał je na przechowanie, niezwłocznie zakończeniu Imprezy.
21. Odzież i inne rzeczy nieodebrane niezwłocznie po zakończeniu Imprezy można odebrać w siedzibie Organizatora
22. Rzeczy nieodebrane, po upływie 14 dni przechowywania, licząc od dnia następującego po dniu oddania rzeczy do szatni, uznaje się za mienie porzucone.
V. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW IMPREZY ORAZ PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
1. Organizator informuje, że z uwagi na znaczną liczbę Uczestników oraz konieczne środki kontroli i bezpieczeństwa stosowane przy wejściu na Imprezę, Uczestnicy zobowiązani są przybyć na miejsce Imprezy z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. Organizator utrwala przebieg Imprezy również dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy i imprez w przyszłych latach, Organizatora oraz sponsorów. Wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych, na co uczestnik wyraża zgodę z momentem wejścia na Teren Imprezy.
3. Organizator jest administratorem danych osobowych osób, których wizerunek lub głos został utrwalony:
a) w przypadku opisanym w rozdziale IV ust. 6 Regulaminu – podstawą przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
wynikającego z Ustawy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), omawiane dane osobowe będą
przetwarzane wyłącznie w celu określonym w rozdziale IV ust. 6 Regulaminu,
b) w przypadku opisanym w ust. 2 powyżej – podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Uczestnika Imprezy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażana z momentem wejścia na
Teren Imprezy. Udzielenie zgody jest dobrowolne. Omawiane dane osobowe będą
przetwarzane wyłącznie w celu określonym w ust. 2.
4. Organizator jest także administratorem danych osobowych osób składających do Organizatora reklamacje w związku z Imprezą w postaci imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych (adres korespondencyjny, adres e-mail) wskazanych w treści reklamacji przez jej autora. Przetwarzanie w/w danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz jest warunkiem rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację. Brak podania tych danych osobowych skutkuje niemożnością rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację.
5. Dane osobowe, o których mowa w ust. 3 i 4, mogą być przekazywane podmiotom, z którymi współpracuje Organizator w związku z Imprezą.
6. Dane osobowe, o których mowa w ust. 3 i 4, mogą być przetwarzane na terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ale również poza, jednak wyłącznie w przypadku, gdy dane terytorium oferuje dostateczny poziom bezpieczeństwa ochrony danych osobowych – dotyczy to np. Stanów Zjednoczonych Ameryki, które przystąpiły do unijnego programu „Tarcza Prywatności UE-USA”, dane przetwarzane na tym terytorium będą chronione zgodnie z wymaganiami obowiązującymi w Unii Europejskiej.
7. Dane osobowe, o których mowa w ust. 4, będą przechowywane przez okres niezbędny do
rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację, a po rozpatrzeniu i udzieleniu odpowiedzi na reklamację - do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych wzajemnych roszczeń Stron.
8. Dane osobowe, o których mowa w ust. 3 lit. a będą przechowywane przez okres wskazany w rozdziale IV ust. 6 Regulaminu.
9. Dane osobowe, o których mowa w ust. 3 lit. b będą przechowywane przez okres wykorzystywania materiałów zawierających dane osobowe do celów wskazanych w ust. 2.
10. Osoby, których dane są przetwarzane przez Organizatora jako administratora, mają prawo do żądania od Organizatora dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, a w przypadkach i na zasadach określonych w RODO także prawo do żądania od administratora usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia swoich danych osobowych oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
11. Osoby, których dane są przetwarzane przez Organizatora jako administratora, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Na Terenie Imprezy zakazane jest prowadzenie jakiejkolwiek działalności reklamowej,
marketingowej, promocyjnej nie uzgodnionej uprzednio z Organizatorem. Osoby naruszające ten zakaz będą usunięte z Terenu Imprezy. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec posiadacza biletu nie stosującego się do zakazu.
VI. REKLAMACJE:
1. Wszelkie reklamacje można składać w formie pisemnej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Imprezy na następujący adres korespondencyjny Organizatora: mecz@anioly24.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji składającego reklamację, a także wskazanie przyczyn reklamacji oraz numer rezerwacji.
3. Organizator rozpoznaje reklamacje złożone zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej i udziela odpowiedzi w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi. Składający reklamację musi posiadać dowód doręczenia reklamacji.
4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia
roszczeń.
VII. PRZEPISY KARNE WYNIKAJĄCE Z USTAWY:
1. Kto nie wykonuje polecenia porządkowego, wydanego na podstawie Ustawy lub przez Służby Porządkowe lub Informacyjne, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
2. Kto wnosi lub posiada na Imprezie broń inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne lub materiały pożarowo niebezpieczne, podlega karze aresztu albo ograniczenia wolności.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Wszelkie prawa do nazwy i logo Imprezy są zastrzeżone na rzecz Organizatora.
2. Niniejszy Regulamin jest dostępny:
a) na stronie internetowej www.anioly24.pl
b) przy wejściach na Teren Imprezy;
c) w kasach biletowych.
3. Korespondencję do Organizatora kieruje się na adres wskazany w rozdziale I ust. 2 Regulaminu na piśmie.
4. Służby Porządkowe i Informacyjne mogą wydawać własne instrukcje bezpieczeństwa oraz ppoż.zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Ustawy.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.02.2020 r.
7. Organizatorowi przysługuje prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w szczególności z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Imprezy oraz bezpieczeństwa Uczestnikom Imprezy.
Załącznik nr 1
OŚWIADCZENIE RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO O WYRAŻENIU ZGODY NA UDZIAŁ DZIECKA W IMPREZIE „ANIELSKI MECZ CHARYTATYWNY GWIAZD”
DANE RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO:
imię i nazwisko:
adres:
nr tel. kontaktowego:
DANE DZIECKA:
imię i nazwisko
adres:
data urodzenia:
Działając jako rodzic/opiekun prawny ____________________________ niniejszym wyrażam zgodę
(imię i nazwisko)
na jego uczestnictwo w imprezie „ANIELSKI MECZ CHARYTATYWNY GWIAZD”, która odbędzie się
w dniu 29 marca 2020 r. w Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK, al. W. Korfantego 35,
40-005 Katowice (zwanej dalej „Imprezą”).
Oświadczam, że zapoznałam się z treścią regulaminu Imprezy wydanego przez organizatora Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” z siedzibą w Katowicach
i akceptuję go, w tym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych mojego dziecka w postaci jego wizerunku zgodnie z postanowieniami regulaminu.
_____________________________
data i czytelny podpis
8. Katowice JazzArt Festival
Katowice, 26 – 30 kwietnia 2019
You should never be comfortable, man
Miles Davis
Po ognistej edycji 2018 (pamiętacie hasło „Fire – that’s the life of music”?) zapraszamy na edycję księżycową: oniryczną, rozmarzoną, ale kipiącą twórczą energią.
Badającą odległe tereny od Laponii po Kolumbię, eksperymentującą z obrazem, eksplorującą nowe możliwości dźwiękowe w projektach solowych czy duetach.
Ale Katowice JazzArt 2019 jest przede wszystkim festiwalem kobiet - instrumentalistek. Udział w inicjatywie Keychange zobowiązuje!
W tym roku stawiamy na kameralne miejsca, intymne spotkania i bliski kontakt artystów z Wami, drodzy goście.
Naszym mottem są słowa Milesa Davisa: "You should never be comfortable, man", a wychodzenie ze strefy komfortu postanowiliśmy zacząć od samych siebie.
Before 8. Katowice JazzArt Festival 2019
Sobota, 9 marca
Kadri Voorand Duo (EE)
godz. 18.00, Kawiarnia Literacka Miejscownik (ul. Warszawska 28)
wstęp wolny
Melancholia (PL)
godz. 20.00, Absurdalna (ul. Dworcowa 3)
wstęp wolny
Niedziela, 10 marca
White Sands (FR):
Erwan Keravec, Julien Desprez, Will Guthrie
godz. 19.00, Jazz Club „Hipnoza” (pl. Sejmu Śląskiego 2)
bilety: 20*, 30 zł ticketportal.pl, kupbilecik.pl i przed koncertem
Czwartek, 14 marca
Floors (IT)
godz. 19.00, SiXa – przestrzeń kreatywna klubu Rajzefiber (ul. 3-go Maja 23/3)
wstęp wolny
Floors – kolektyw muzyczny stworzony przez trzech najbardziej intrygujących muzyków, młodej włoskiej sceny jazzowej i zauważony przez niezależną włoską wytwórnię płytową Auand Records. Francesca Ponticelli, Francesca Diodati i Filippa Vignato połączyła wspólna wizja muzycznych poszukiwań, które nakładają brzmienia akustyczne na elektronikę w czasie rzeczywistym. Choć ich wielowarstwowa muzyka silnie odwołuje się do minimalizmu i polirytmii, nie zapominają również o stronie lirycznej i melodycznej. Swój repertuar zaprezentowali po raz pierwszy w lipcu ubiegłego roku na słynnym włoskim Umbria Jazz Festivalu. Koncert jest kontynuacją współpracy z wytwórnią Auand Records zapoczątkowanej w 2017 roku.
Skład: Francesco Diodati, Francesco Ponticelli, Filippo Vignato
8. Katowice JazzArt Festival 2019
Line-up Festivalu
Piątek, 26 kwietnia
Kevin LeGendre + Camilla George (UK)
koncert i prezentacja książki
godz. 16.30, Kawiarnia Literacka Miejscownik (ul. Warszawska 28)
wstęp wolny
„Do not Stop the Carnival“ Kevina LeGendre to epickie studium obecności „black music” na Wyspach Brytyjskich od czasów średniowiecza do lat 60. XX wieku. LeGendre – dziennikarz muzyczny i pisarz, przywołuje w nim kluczowe postaci Ameryki, Afryki i Indii Zachodnich (m.in. Paula Robesona, Ginger Johnsona i Lorda Kitchenera). Opowiada o wpływie epoki kolonialnej na takie nowe gatunki muzyczne, jak gospel, jazz, hi-life i calypso. Swój tekst (fragmenty) odczyta przy brzmieniach saksofonu Camilli George – wiodącej postaci współczesnej londyńskiej sceny jazzowej.
ZSAMM (AT)
koncert
godz. 18.00, Muzeum Śląskie (ul. Dobrowolskiego 1, przestrzeń przy galerii na poziomie -4)
bilety: 10*, 20 zł
ZSAMM to wspólny projekt mieszkającej w Wiedniu, słoweńskiej wokalistki, aranżerki i kompozytorki Mai Ostojnik i austriackiego perkusisty Patricka Wurzwallnera. Ostojnik to muzyczny multitool: świetnie czuje się zarówno w muzyce dawnej, jak i współczesnej, w eksperymentalnym jazzie i sound artcie. O „Let them Grow“ – jej debiutanckim, solowym albumie pisano, że „przypomina labirynt, a błądzenie wśród jego krętych korytarzy to czysta przyjemność”. Przyjemność okazała się tak wielka, że znalazła swoją kontynuację w duecie w z Wurzwallnerem. Nowy „Let them Grow” to mroczny i enigmatyczny spektakl, w którym artyści wykorzystują dosłownie wszystko: nagrania terenowe, stare taśmy, rejestratory basowe Paetzolda, elektronikę lo-fi, brzmienia zabawek i znalezionych przedmiotów. Czasami brzmią jak wyjące wilcze stado i fruwające w ciemności nietoperze, by za chwilę przywoływać dźwięki rodem ze zniekształconej wersji The Doors „Break On Through”.
Reverso (US)
koncert
godz. 20.00, Sala koncertowa Miasta Ogrodów (pl. Sejmu Śląskiego 2) Miejsca nienumerowane (widownia na scenie)
bilety: 20* i 30 zł
Zapatrzony zarówno w Maurice’a Ravela, jak i we francuski barok i architekturę francuskiej suity kwartet Reverso to udana próba połączenia jazzu i muzyki kameralnej. Historia powstania zespołu związana jest z wytwórnią Dave’a Douglasa, gdzie w 2014 roku spotkali się świetny puzonista i kompozytor Ryan Keberle i pianista Frank Woeste. Rok później narodził się kwartet Reverso.
W Katowicach wystąpią w składzie: „weteran sceny nowojorskiego Downtown” Erik Friedlander i uznany francuski perkusista / kompozytor młodego pokolenia Guilhem Flouzat.
Anja Lauvdal + Heida Johannesdottir (NO)
koncert
godz. 22.00, Muzeum Śląskie (ul. Dobrowolskiego 1, budynek Stolarni)
bilety: 10* i 20 zł
Heida jest basistką i tubistką jazzową; Anja – pianistką i kompozytorką. Obie pochodzą z Norwegii, studiowały na Wydziale Jazzu w Trondheim i zaangażowane są w wiele projektów muzycznych. W duecie („Skadedyr”, „Skrap”, „Broen og Finity”) inspirują się nie tylko jazzem, ale i hip-hopem, pop-artem czy muzyką klubową. Oscylując między elektroniką i post-rockiem, tworzą eksperymentalny jazz „zlepiony z cywilizacyjnych odpadków”. Ich duet to, jak lubią zestawiać dziennikarze muzyczni, najbardziej aktywna i poszukiwana młoda formacja w kraju.
Sobota, 27 kwietnia
Giulia Valle (ESP)
koncert
godz. 17.00, Miejski Dom Kultury „Koszutka” Filia „Dąb” (Katowice - Dąb, ul. Krzyżowa 1)
bilety: 20* i 30 zł
Katalońska kompozytorka, basistka i liderka trzech formacji jazzowych: „Giulia Valle Group”, „Libera” i „Giulia Valle Trios”. Autorka kilku świetnie przyjętych i nagradzanych albumów. Ukończyła wydziały muzyczne w Barcelonie, Paryżu i Nowym Jorku. Dwukrotnie otrzymywała nagrodę w kategorii „Kompozytor Roku” AMJM i „Zespół Roku” AQMJ. „Valle zostanie gwiazdą” – przepowiedział kiedyś Brian Morton na łamach londyńskiego Jazz Journal. Nie pomylił się! Giulia to wyjątkowe zjawisko współczesnej sceny jazzowej.
Marja Mortensson (NO)
koncert
godz. 19.00, Rondo Sztuki (Rondo im. gen. Jerzego Ziętka 1)
bilety: 20* i 30 zł
Jeśli bęben szamański jest atrybutem instrumentalnym, to jego odpowiednikiem dla kultury oralnej jest joik – związana ze śpiewem technika wokalna, niezwykle ważna dla tożsamości kulturowej ludu Saami z północy Skandynawii. Zakorzeniona w tradycji południowych Saamów muzyka Marji Mortensson hipnotyzuje. Młoda, zaledwie 24-letnia wokalistka wydała już dwa niezwykle gorąco, jak na Laponię, przyjęte albumy: „Aarehgïjre“ w 2017 roku i „Mojhtestasse“ w 2018 roku. Medytacyjny nastrój, świetnie nastrojeni instrumentaliści, w tym tubista Daniel Herskedal (jego kolejna solowa płyta ukazała się w marcu tego roku), a do tego niezwykły głos Mortensson i jej wokalne improwizacje – w tej formacji można się od razu zakochać.
Lee Friedlander „Jazz portraits”
wernisaż wystawy
godz. 20.30, Galeria Engram
wstęp wolny
Erik Friedlander „Block Ice & Propane” (US)
koncert
godz. 21.00, sala koncertowa Miasta Ogrodów (pl. Sejmu Śląskiego 2). Miejsca nienumerowane (widownia na scenie)
bilety: 30* i 40 zł
„Wąskie i niskie pudło na szczycie naszego Chevroleta Pickupa z 1966 roku. Tak wyglądał nasz kamper“. I tak zaczyna się muzyczna, wielowątkowa i gatunkowa podróż Erika Friedlandera przez bezdroża Ameryki lat 60. i 70. XX wieku. Wyobraźmy sobie całe kino drogi na jednym albumie muzycznym. Idealny background do słynnej powieści Jacka Keruaca. I wyobraźmy sobie, co geniusz, jakim jest Friedlander, potrafi zrobić z wiolonczelą solo. „Block Ice & Propane” to nie tylko muzyczna pielgrzymka w głąb pamięci i amerykańskiego pejzażu. To także wizualny zapis tej wędrówki w kadrach Lee Friedlandera, fotografa i ojca artysty.
Niedziela, 28 kwietnia
Spring Roll (FR)
koncert
godz. 17.00, Muzeum Śląskie (ul. Dobrowolskiego 1, Audytorium)
bilety: 10* i 20 zł
Spring Roll to nastawiony na akustyczne brzmienia projekt francuskiej flecistki, wokalistki i kompozytorki Sylvaine Hélary – frontmanki zespołu, w którego skład wchodzą: pianista Antonin Rayon, saksofonista Hugues Mayot i perkusista Sylvain Lemêtre. Kwartet od początku postawił na zderzenie żywiołu kompozycyjnego i improwizacji, akustyki i syntezatora Mooga, złożonej orkiestracji i surowego minimalizmu, na połączenie stylów i nurtów muzycznych. Podwójny album kwartetu z 2015 r. „Spring Roll / Printemps” otrzymał nagrodę Choc Jazz Magazine i Elu Citizen Jazz, a przez Janusza Paprockiego został określony krótko: „Cudowne nagranie!” Rok później Hélary stworzyła dla Spring Roll nowy repertuar pod nazwą „Big Apple’s Flavour” angażując do współpracy nowojorskich muzyków. Ta zmysłowa muzyka oczarowuje nas swoją inteligencją, wyrafinowaniem, i wielką dojrzałością.
Pixvae (CO/ FR)
koncert
godz. 19.00, Jazz Club Hipnoza (pl. Sejmu Śląskiego 2)
bilety: 20* i 30 zł
Pixvae to nazwa botanicznego eksperymentu – krzyżówki owocu palmowego i brzoskwini. W muzyce – w równie hybrydalny sposób – łączy ze sobą dwa tria i zarazem dwa przeciwstawne muzyczne style: francuską math-nois-rockową „Koumę” określaną mianem „zmutowanego tria mocy” (Sic!) i kolumbijską formację „Bambazu” z jej ciepłymi i rytmicznymi kompozycjami wokalnymi wybrzeża południowego Pacyfiku. Francuzi czasem dostosowują się do kolumbijskiego metrum, Kolumbijczycy dają pohałasować na swoim podwórku. Wynik tej polityki ustępstw, kontrolowanej eklektycznej symbiozy jest co najmniej spektakularny.
Poniedziałek, 29 kwietnia
Resina solo (PL)
koncert dla osadzonych (wydarzenie zamknięte)
godz. 13.00, Zakład Karny w Katowicach
Wydarzenie zamknięte
Morris Kliphuis solo (NE)
koncert
godz. 18.00, sala koncertowa Miasta Ogrodów (pl. Sejmu Śląskiego 2). Miejsca nienumerowane (widownia na scenie)
wstęp wolny
Wirtuoz waltorni. I nic dziwnego – na tym instrumencie gra od ósmego roku życia. Wzbogacając brzmienie rogu o efekty elektroniczne stworzył własny, unikalny i hipnotyczny wszechświat. Skończył wydział kompozycji w Hadze, konserwatorium w Amsterdamie, studiował również w Nowym Jorku. Współzałożyciel (2012) wraz z gitarzystą Timonem Koomenem i perkusistą Remco Mentingem tria „Kapok” – jednej z najbardziej rozpoznawalnych formacji młodej holenderskiej sceny jazzowej. Współpracuje z wieloma muzycznymi sławami (grał m.in. z Billem Frisellem, Amandą Palmer, Terrym Rileyem). Od niedawna prezentuje się też jako solista.
Hubert Zemler (PL)
koncert i premierowe wykonanie kompozycji jazzowej Huberta Zemlera
godz. 19.00, Jazz Club „Hipnoza” (pl. Sejmu Śląskiego 2)
bilety: 10* i 20 zł (obowiązują również na koncert InnerCity Ensemble)
O Hubercie Zemlerze mówi się i pisze, że jest najbardziej rozchwytywanym polskim perkusistą i nie ma w tym cienia przesady. Wystarczy przejrzeć okładki płyt wydanych w ostatnich latach w LADO ABC, Multikulti, Kilogram Records, Instant Classic czy Bołt Records oraz zdobyte przez niego nagrody i tytuły. Współpracuje z najlepszymi muzykami współczesnymi (Trzaska, Rogiński, Zimpel, Namysłowski, Gyan Riley, Evan Ziporyn, Steve Reich). Jest nie tylko wybitnym kompanem do grania, wydał również trzy solowe albumy: „Moped“, „Gostak & Doshes“ oraz „Pupation of Dissonance“. Projekt Zemlera jest premierą JazzArtu (zamówienie kompozytorskie).
HANG EM HIGH (PL/CH/AT)
koncert
godz. 20.00, sala koncertowa Miasta Ogrodów (pl. Sejmu Śląskiego 2). Miejsca nienumerowane (widownia na scenie)
bilety: 10* i 20 zł
Hang Em High to jazzowy Trójkąt Weimarski! A właściwie polsko-szwajcarsko-austriackie trio oferujące psychotyczny, gangesterski power jazz, progresywno-rockowe riffy, korodującą elektronikę, ambient, czyli innymi słowy: solidną dawkę improwizacji. Zespół tworzą: Radek „Bond“ Bednarz – wybitny basista (Miloopa, Digit All Love, Fat Burnnig Step), Lucien Dubuis – multisaksofonista, autor ponad 20 albumów od klasyki przez jazz, rock i metal, „koktajl DNA Coltrane’a i Beastie Boys“ oraz Alfred Vogel – perkusista, który współpracował z Matsem Gustafssonem czy Barrym Guyem – jedna z najbardziej produktywnych postaci austriackiej sceny jazzowej. O ich trzecim albumie „Tres Testostreones” krytycy pisali niemal tak samo: „nie ma granic”.
InnerCity Ensemble (PL)
koncert
godz. 21.00, Jazz Club Hipnoza (pl. Sejmu Śląskiego 2)
bilety: 10* i 20 zł (obowiązują również na koncert Huberta Zemlera)
Postpunk, postrock, muzyka improwizowana, jazz, elektroniczna awangarda, etno, ambient. Oto źródła muzycznej wyobraźni InnerCity Ensemble. Kolektyw tworzą znakomici instrumentaliści: Jakub Ziołek, Rafał Iwański, Radosław Dziubek, Wojciech Jachna, Rafał Kołacki, Artur Maćkowiak i Tomasz Popowski. Wydali kilka świetnie przyjętych albumów. Jeden z ostatnich – „III” – został przez brytyjski portal muzyczny „The Quietus” uznany za trzecią najlepszą płytę 2016 roku. Pisano o nich wiele, niemal zawsze z entuzjazmem. Szykujcie się na „nieziemski trans zagrany przez Ziemian” (Łukasz Komła).
Wtorek, 30 kwietnia
Kobiety jazzu
panel dyskusyjny
godz. 17.00, Rondo Sztuki (Rondo im. gen. Jerzego Ziętka 1)
wstęp wolny
Kim Macari / Raymond MacDonald / Zosia Oslislo-Piekarska (UK/ PL)
koncert
godz. 17.30, Rondo Sztuki (Rondo im. gen. Jerzego Ziętka 1)
wstęp wolny
Graficzne partytury, symbole wizualne wykraczające poza tradycyjny zapis nutowy i ekfraza (proces wykorzystywania jednej formy sztuki dla tworzenia innej)... Podążając śladami dźwiękowych i wizualnych odkrywców, takich jak John Cage, John Zorn, Anthony Braxton czy Karlheinz Stockhausen – Kim Macari, kompozytorka, performerka, trębaczka oraz Raymond MacDonald, saksofonista i kompozytor, stworzyli perfomans „Seeing Sounds”. Na festiwalu dołączy do nich polska projektantka Zofia Oslislo-Piekarska, a de facto jej prace: przyciągające wzrok rysunkowe interpretacje kompozycji brytyjskiego duetu.
Resina (PL)
koncert
godz. 19.00, Pałac Młodzieży (ul. Mikołowska 26)
bilety: 30* i 40 zł (obowiązują również na koncert Marissy Nadler)
„Przeszłam przez wszystkie szczeble klasycznej edukacji i zawsze chciałam burzyć”, a na ruinach od razu wyrosło muzyczne miasto. Resina to sceniczne logo Karoliny Rec, wyprowadzonej z Trójmiasta do Warszawy, klasycznie wyszkolonej wiolonczelistki, stojącej twardo na scenie niezależnej. Jako pierwsza polska artystka zadebiutowała w Fat Cat, wytwórni, która wypromowała Animal Collective czy Sigur Rós. Jej dwa albumy: „Resina” i „Traces” to przykłady mistrzowskiego połączenia akustyki i elektroniki, wykorzystania zapętleń, niezgłębionej muzycznej wyobraźni i kompozycyjnej dojrzałości. Koncertowała w Europie m.in. z Godspeed You! Black Emperor, Hauschką czy Ianem Williamem Craigem. Resina jest również autorką muzyki filmowej.
Marissa Nadler (US)
koncert
godz. 20.00, Pałac Młodzieży (ul. Mikołowska 26)
bilety: 30* i 40 zł (obowiązują również na koncert Resiny)
Malarstwo Marissy Nadler (bo jest także malarką!) wywodzi się z XIX-wiecznego romantyzmu, w szczególności – Williama Turnera. O jej muzyce i śpiewie Boston Globe napisał, że „mógłby, w czasach mitycznych, zwodzić marynarzy ku śmierci”, zaś magazyn Pitchfork uznał, że „za tym głosem chciałoby się podążać do Hadesu”. Sama artystka przyznaje się do melancholii, ale nie aż tak, żeby miało to dezorganizować jej profesję. Wydała ponad 10 płyt. Niezwykle umiejętnie balansuje między różnymi, nieraz odległymi gatunkami muzycznymi. Dlatego cenią ją niemal wszyscy – i słuchacze indie, i gothic folku, i dream popu, jak i wykonawcy drone’a czy awangardowego black metalu. Ostatni jej album – „For my Crimes” – to spowiedź, a zarazem przejmująca muzyczna diatryba o toksycznych związkach.
Księżyc (PL)
koncert
godz. 22.00, Muzeum Śląskie (ul. Dobrowolskiego 1, budynek Stolarni)
bilety: 10* i 20 zł
Księżyc w pełni widzieliśmy dość krótko – zaledwie przez pierwszych sześć lat na początku lat 90. Wybudził się z długiego nowiu w 2013 roku, kiedy brytyjska Penultimate Press wznowiła ich pełnogrający debiut z 1996 roku, a zespół powrócił do koncertowania występem na festiwalu Unsound. Grali w nietypowych miejscach: wieżach ratuszowych i wieżach ciśnień, opuszczonych fabrykach i starych kościołach. Słowiański folk pożeniony z psychodelią. W „Rabbit Eclipse”, którą zespół zrealizował w 2015 w Królikarni, Księżyc zmienił oblicze na bardziej eksperymentalne. Nagrania terenowe, minimalizm, trans, drone, wokalizy. Słowem: muzyczny kosmos.
*Bilety ulgowe za okazaniem legitymacji studenckiej lub karty Aktywni Seniorzy 60+
Karnety (obowiązują na wszystkie koncerty festiwalu oraz koncerty w ramach Before Katowice JazzArt Festival)
cena 160 PLN
Festiwal Pełnia Zdrowia to inicjatywa grupy ludzi, którzy wierzą, że niezależnie od wieku, każdy z nas może zmienić swoje życie i świadomie pracować nad swoim zdrowiem. Dlatego głównym celem naszego spotkania jest przekazanie praktycznej wiedzy i wskazówek o tym, jak zmieniać swoje nawyki, by nie chorować.
Z natury jesteśmy zdrowi. O nasze zdrowie dba sama Natura, pod warunkiem, że nie będziemy jej przeszkadzać. Choroby, na które cierpi wielu z nas nie wynikają z błędów Natury, lecz z nieprawidłowego korzystania z jej zasobów.
Dziś często zmagamy się z różnymi problemami zdrowotnymi: ciągłe zmęczenie, otyłość, alergia. Męczą nas bóle głowy, zapalenia stawów, artretyzm, nowotwory, dolegliwości skórne, bezsenność, a także problemy z kręgosłupem. Medycyna konwencjonalna bardzo często usuwa jedynie objawy, nie podejmując działań prowadzących do likwidacji przyczyn choroby. W końcu tracimy chęć do życia.
Zróbmy wszystko by to zmienić. Festiwal ma pokazać, że o zdrowie warto dbać, a w chorobie warto świadomie podejmować decyzje. Idea, która przyświeca naszym działaniom to idea JEDNEGO ZDROWIA. Podkreśla ona istotę i znaczenie wzajemnych relacji i zależności między zdrowiem ludzi, dobrostanem zwierząt i kondycją środowiska naturalnego.
Niech tematyka zdrowotna stanie się głównym hobby w naszych rodzinach!
prof. nadzw. dr hab. n. med. Anna Głowacka
Stanisław Kolbusz – Prezes Stowarzyszenia Ekosystem-Dziedzictwo Natury
Inicjatorzy i współorganizatorzy spotkania
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Samuel Willson Productions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie informacji o wydarzeniach, spotkaniach autorskich, promocjach, konkursach i ofertach specjalnych dotyczących Neli Małej Reporterki („Neli”), jak i na otrzymywanie treści marketingowych (informacji handlowych) dotyczących książek, filmów, czy innych nowości czy promocji związanych z Nelą, lub projektami, w których będzie brała udział. Komunikacja może nastąpić za pośrednictwem e-mail, SMS oraz innych form komunikacji elektronicznej. Komunikacja może pochodzić też od partnerów biznesowych Samuel Willson Productions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w wyżej wskazanym zakresie. Dane będą przetwarzane tylko w wyżej wskazanym celu.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Samuel Willson Productions Sp. z o.o. Al. Solidarności 95/99 lok. 39, 00-144 Warszawa, wpisana do Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS za numerem 0000479153, REGON 146899823, NIP 5252566347, kapitał zakładowy 30000PLN. Wyrażenie zgody i podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, w tym celu może kontaktować się z Samuel Willson Productions Sp. z o.o. na adres e-mail: samuelwillsonproductions@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Blue Business Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie informacji o wydarzeniach, organizowanych przez ww, jak i na otrzymywanie treści marketingowych (informacji handlowych) dotyczących biletów na organizowane wydarzenia. Komunikacja może nastąpić za pośrednictwem e-mail, SMS oraz innych form komunikacji elektronicznej. Komunikacja może pochodzić też od partnerów biznesowych Blue Business Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w wyżej wskazanym zakresie. Dane będą przetwarzane tylko w wyżej wskazanym celu.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Blue Business Media Sp. z o.o., ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa, wpisana do Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS za numerem 0000325306, REGON 141729743, NIP 7010167656, kapitał zakładowy 100 000PLN. Wyrażenie zgody i podanie danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, w tym celu może kontaktować się z Blue Business Media Sp. z o.o. na adres e-mail: info@bluebusinessmedia.com lub pisemnie na adres siedziby.
Pokazy filmów w ramach WOMEX’17
26 października godz. 20:00
Charco – Songs from Rio de la Plata, reż. Julian Chalde
Dokument poświęcony muzyce rodzącej się na w regionie La Platy, gdzie nie tylko dwie wielkie rzeki łączą się z morze, ale gdzie także łączą się niezwykłe gatunki muzyczne, nadając muzyce Argentyny i Urugwaju wyjątkowego charakteru.
27 października godz. 20:00
A Story of Sahel Sounds, reż. Neopankollektiv
Historia projektu Sahel Sounds Christophera Kirkley’a, który rozpoczął się jako blog, a stał się ostatecznie wytwórnią płytową i platformą pozwalającą na eksplorację sztuki i muzyki regionu Sahelu.
28 października godz. 20:00
Sonica Sequence, reż. Lisa Nordström i Pether LindgrenFilmowmo-muzyczny eksperyment.
Hołd złożony ludziom i miejscom oraz muzyce, którą możemy wspólnie tworzyć.
THE AUSTRALIAN PINK FLOYD SHOW powraca do Polski! Zespół zaprezentuje się polskiej publiczności dwukrotnie: 26 kwietnia w katowickim Spodku, a dzień później w poznańskiej Arenie! Grupa na trasie "Time" świętować będzie trzydziestolecie swojego istnienia, a zaprezentuje nowy, doborowy program wraz ze spektakularną oprawą wizualną. Bilety do sprzedaży trafią w piątek, 1 września.
Metal Mind Productions
zaprasza
THE AUSTRALIAN PINK FLOYD SHOW
TIME:
30 YEARS OF CELEBRATING PINK FLOYD!
1988 - 2018
The biggest and most spectacular Pink Floyd tribute of all time!
26.04.2018 – Katowice, Spodek
27.04.2018 - Poznań, Arena
Rozpoczęcie koncertów: godz. 20.00
Otwarcie bram: godz. 18.30
Ceny biletów w przedsprzedaży/ w dniu koncertu:
Katowice:
Loża - 330/ 350 zł
Sektory czerwone H, J - 185/ 205 zł
Sektory czerwone i niebieskie (do X rzędu) - 175/ 195 zł
Sektory niebieskie (od XI rzędu) - 145/ 165 zł
Płyta - 155/ 175 zł
W 2018 roku The Australian Pink Floyd Show świętować będzie trzydziestolecie swojej przygody z Pink Floyd
i właśnie z tej okazji zaprezentuje specjalną trasę koncertową zatytułowaną "Time" (jedna z najbardziej znanych kompozycji z kultowego albumu "Dark Side of the Moon"), podczas której zespół wykonywać będzie utwory z każdego okresu działalności Floydów. Spektakularne show zawierać będzie najnowocześniejsze efekty świetlne i lasery,
a także specjalnie zaprojektowane obrazy i animacje wyświetlane na wielkim, okrągłym ekranie oraz olbrzymie, nadmuchiwane postacie. Dziesięcioosobowy zespół znakomitych muzyków i wokalistów zapewni prawdziwe widowisko, które zobaczyć musi nie tylko każdy fan Pink Floyd, ale i każdy fan dobrej muzyki, a widzowie zapamiętają je na długo po tym, jak wybrzmi ostatnia nuta tego niesamowitego show.
The Australian Pink Floyd Show to koncertowa sensacja, już ponad 4 mln widzów w 35 krajach na całym świecie miało okazję zapoznać się z magią Pink Floyd w wykonaniu tego zespołu, a The Times opisuje show TAPFS jako “the gold standard”. Formacja w doskonały sposób potrafi uchwycić i przekazać ducha muzyki Floydów oraz samo jej brzmienie, przyciągając uwagę niesamowitymi wizualizacjami i efektami specjalnymi.
Będzie to już dziewiąta wizyta The Australian Pink Floyd Show w naszym kraju. Po raz pierwszy grupa zagrała w 2008 r. w katowickim Spodku, z roku na rok zbierając coraz bardziej entuzjastyczne recenzje i aplauz fanów. Po raz ostatni formacja wystąpiła u nas w marcu tego roku, dając niezapomniany koncert we Wrocławiu. Zarówno fani jak i media zgodnie podkreślają, że było to prawdziwe święto dla zwolenników Pink Floyd, majstersztyk w każdym calu
i doświadczenie, które trzeba przeżyć samemu, aby zrozumieć fenomen tego zespołu. The Australian Pink Floyd Show to niepowtarzalna okazja aby na własnej skórze przekonać się, lub też po prostu dowiedzieć, na czym polega ponadczasowy fenomen Pink Floyd!
The Australian Pink Floyd Show to zespół, który przez wiele lat pracował na swój ogromny sukces doprowadzając swój występ do perfekcji. Zespół tworzą znakomici muzycy, którzy zdecydowali się poświęcić ogromną część swojego życia, aby stworzyć fantastyczne widowisko, które zdoła sprostać legendzie. Dbałość o każdy najmniejszy szczegół, zatrudnienie techników oświetleniowych, jak również akustyka Colina Norfielda, którzy współpracowali z zespołem Pink Floyd powoduje, że ich koncerty to idealna rekonstrukcja występów Floydów. Muzycy z niebywałym pietyzmem podchodzą do kwestii brzmienia, używając dokładnie tych samych instrumentów na których grali słynni Brytyjczycy. Kunszt, jak i profesjonalizm całego przedsięwzięcia docenił sam zespół Pink Floyd, który niejednokrotnie pojawiał się na koncertach TAPFS. W 1996 roku formację spotkał niezwykły zaszczyt, grupa The Australian Pink Floyd Show została poproszona o występ na 50 urodzinach samego Davida Gilmoura, gdzie do muzyków na scenie dołączyli Richard Wright i Guy Pratt, aby wspólnie wykonać utwór "Comfortably Numb"! W rezultacie The Australian Pink Floyd Show jako jedyny ‘tribute band’ zespołu Pink Floyd zyskał oficjalne uznanie formacji oraz specjalną rekomendację samego Davida Gilmoura.
TAPFS zaczynał w 1988 roku, grając w lokalnych australijskich pubach, obecnie zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Kanadzie osiągnął status mega gwiazdy, szczelnie wypełniając stadiony oraz ogromne hale koncertowe. Takiego sukcesu nie można określić inaczej niż fenomenalny. Zespół występował już w prawie wszystkich zakątkach świata poczynając od Sydney, poprzez największe hale Europy, a kończąc na tak egzotycznych miejscach jak Chile czy Panama, wszędzie spotykając się z niesamowicie entuzjastycznym przyjęciem zarówno ze strony fanów, jak
i krytyków. W 1993 roku muzycy pojawili się na pierwszym Międzynarodowym Konwencie Fanów Pink Floyd, gdzie zyskali przychylność jednej z najbardziej wymagających publiczności, która kiedykolwiek mogłaby pojawić się na ich koncercie. Doskonale dopracowany dwugodzinny show, niesamowita gra świateł, projekcje wideo oraz charakterystyczne wizualizacje sprawiają, że ich koncerty są wiernym odzwierciedleniem wydarzenia, jakim był każdy koncert Floydów.
"Grają lepiej Pink Floyd niż Pink Floyd” – Daily Mail, Londyn
"Najlepszy Tribute Show na świecie” – The Times, Londyn
"Pinkredible!” – Birmingham Mail, Birmingham
"W istocie są naprawdę bardzo, bardzo dobrzy” – David Gilmour
Regulamin uczestnictwa w imprezie „JOE BONAMASSA”
1. Postanowienia ogólne
1.1 Niniejszy regulamin ("Regulamin") zawiera warunki uczestnictwa w imprezie o nazwie „JOE
BONAMASSA” organizowanej przez Delta Agencja Koncertowo-Wydawnicza Danuta Matysik z
siedzibą w Chorzowie (41-506) przy ul. Klonowej 8 zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, NIP: 6271107291 ("Organizator") oraz stanowi integralną część umowy
zawieranej pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem imprezy ("Uczestnik").
1.2 Koncert odbędzie się dnia 24 marca 2018 roku w Domu Muzyki i Tańca mieszczącego się w Zabrzu
przy ul. Generała Charlesa de Gaulle’a 17 (41-800).
1.3 W chwili nabycia biletu uprawniającego do uczestnictwa w imprezie, o którym mowa w pkt. 2.2
Regulaminu, nabywca biletu staje się Uczestnikiem.
2. Zakres obowiązków Organizatora, odwołanie i zmiana programu imprezy
2.1 Do obowiązków Organizatora imprezy należy zapewnienie Uczestnikowi ważnego biletu wstępu na teren
imprezy na jaką opiewa bilet w celu uczestnictwa w tej imprezie w wykupionym miejscu Uczestnika oraz
zapewnienie zaplecza organizacyjnego imprezy i jej niezakłóconego przebiegu.
2.2 Bilety sprzedawane mogą być jedynie w cenie uwidocznionej na bilecie. Bilety sprzedawane są
wyłącznie w autoryzowanych punktach sprzedaży, których lista znajduje się na stronie internetowej
Organizatora: www.delta.art.pl. Jedynie bilet nabyty w autoryzowanym punkcie sprzedaży upoważnia do
uczestnictwa w imprezie.
2.3 Organizator ma prawo do odwołania imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia, z przyczyn, za które
Organizator nie ponosi odpowiedzialności. W takim przypadku Uczestnikowi przysługują uprawnienia
przewidziane właściwymi przepisami prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.
2.4 Organizator ma prawo zmienić datę, miejsce oraz program imprezy z uwagi na siłę wyższą lub inne
ważne i niezależne od Organizatora przyczyny, w szczególności: ogłoszenie żałoby narodowej,
niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające odbycie się imprezy, chorobę, niedyspozycję lub inną
pozostającą poza odpowiedzialnością Organizatora obiektywną przyczynę uniemożliwiającą występ
wykonawcy (przeprowadzenie imprezy) oraz przypadki, gdy zmiana spowodowana jest koniecznością
zapewnienia bezpieczeństw, zdrowia lub życia ludzi lub mienia lub konieczności zapewnienia
niezakłóconego oraz komfortowego przebiegu imprezy dla jej uczestników. W takich okolicznościach, w
przypadku zmiany daty, miejsca (z wyjątkiem zmiany miejsca w ramach tej samej miejscowości) lub zmiany
wykonawcy lub wykonawców poprzedzających występ wykonawcy głównego (support), Uczestnik będzie
miał prawo do zwrotu biletu do dnia poprzedzającego rozpoczęcie imprezy za zwrotem ceny, na jaką bilet
opiewa.
2.5 W przypadku, gdy Uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu biletu za zwrotem jego ceny, Uczestnik
powinien zwrócić się z wnioskiem o zwrot ceny w miejscu, w którym bilet został zakupiony, niezwłocznie po
powzięciu informacji o odwołaniu imprezy, a w przypadku zmiany daty, miejsca lub programu zgodnie z pkt.
2.4 powyżej, przed rozpoczęciem imprezy. W każdym wypadku cena biletu zostanie zwrócona, jeżeli
wniosek o jej zwrot zostanie złożony nie później niż w ciągu sześciu miesięcy od pierwotnej daty imprezy.
2.6 Uczestnicy przebywający na imprezie zobowiązani są do poszanowania porządku oraz praw osób
trzecich. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ograniczanie Uczestnikom widoczności sceny, osób
występujących na nich oraz innych elementów imprezy przez innych Uczestników lub wskutek
wykonywanych przez nich czynności.
2.7 Osoby, które nie są w stanie okazać swojego biletu w trakcie pobytu w pomieszczeniach, gdzie odbywa
się impreza, na żądanie przedstawiciela Organizatora mogą zostać zobowiązane do niezwłocznego
opuszczenia miejsca imprezy.
3. Bezpieczeństwo imprezy
3.1 Z uwagi na bezpieczeństwo Uczestników, Organizator zastrzega sobie prawo:
(a) Odmówić wstępu Uczestnikowi w przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa.
(b) W przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa żądać, aby Uczestnik opuścił teren
imprezy i zastosować odpowiednie kroki i środki, aby zarządzenie to zostało wykonane. Dotyczy to w
szczególności sytuacji, w których Uczestnik zakłóca porządek publiczny, zachowuje się agresywnie lub
niezgodnie z niniejszym Regulaminem bądź w jakikolwiek inny sposób powoduje zagrożenie
bezpieczeństwa imprezy.
(c) Odmówić wstępu na teren imprezy Uczestnikom, u których stwierdzono posiadanie broni,
noszących buty o metalowych zakończeniach oraz jakiekolwiek inne przedmioty mogące stanowić
zagrożenie dla innych osób bądź niezakłóconego przebiegu imprezy.
(d) W przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa zamienić wyznaczone biletem
miejsce siedzące/stojące na inne. Uczestnikowi zostanie wówczas zwrócona różnica w cenie, na jaką
opiewa bilet. Będzie on miał również prawo do rezygnacji z udziału w imprezie za zwrotem ceny, na jaką
opiewa bilet.
3.2 Zabrania się wnoszenia na teren imprezy, a także posiadania przez Uczestników podczas imprezy, broni
lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wskaźników laserowych, wyrobów
pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub
substancji psychotropowych, z zastrzeżeniem napojów alkoholowych nabytych na terenie imprezy.
3.3 Zabronione jest wnoszenie, wprowadzanie na teren imprezy lub posiadanie podczas imprezy, a
Organizator ma prawo do odmowy wstępu na teren imprezy osobie lub odpowiednio usunięcia z terenu
imprezy, w przypadkach próby takiego wniesienia lub wprowadzenia lub odpowiednio ujawnienia posiadania
podczas imprezy:
(a) kamery lub innego rodzaju sprzętu nagrywającego audio-video lub aparatu fotograficznego z
wymienną optyką, z wyłączeniem amatorskich aparatów kompaktowych i cyfrowych o 1 matrycy do 7 MPix
oraz aparatów umieszczonych w telefonach komórkowych, niezależnie od ich matrycy;
(b) instrumentów muzycznych lub jakichkolwiek innych przedmiotów lub urządzeń, które mogą
służyć zagłuszaniu przebiegu imprezy lub w jakikolwiek inny sposób uniemożliwiać lub utrudnić sprawne
przeprowadzenie imprezy zgodnie ze scenariuszem;
(c) jakichkolwiek ostrych, ciężkich, twardych, szklanych, metalowych lub innych przedmiotów
mogących stwarzać niebezpieczeństwo dla innych Uczestników lub samego Uczestnika wnoszącego, np.
parasoli, lornetek (innych niż teatralne), a także butów, plecaków lub odzieży zawierających twarde lub
ciężkie elementy, które mogą przy nagłym i niespodziewanym zetknięciu się z ciałem innego Uczestnika
spowodować uszczerbek na jego zdrowiu;
(d) flagi, transparentu lub tablicy nie będącej w bezpośredni sposób związanej z imprezą lub
przekraczającej swym rozmiarem wielkość 1m² (jednego metra kwadratowego) lub innych przedmiotów,
które mogą uniemożliwiać lub utrudniać pełne uczestnictwo w imprezie innym Uczestnikom lub stanowić dla
nich zagrożenie uszczerbkiem na zdrowiu (np. parasole), przy czym Organizator zastrzega, że wszelkiego
rodzaju nawet dopuszczone flagi, transparenty należy zwinąć, tablice usunąć, na każde wyraźne polecenie
Organizatora lub uprawnionych przez niego osób;
(e) siedziska składanego lub turystycznego;
(f) zwierząt.
3.4 Organizator nie zapewnia możliwości złożenia wymienionych przedmiotów w depozycie.
3.5 Na terenie imprezy obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
3.6 Uczestnik zobowiązuje się do niezwłocznego stosowania się do zgodnych z przepisami prawa i
niniejszego Regulaminu poleceń właściwych służb porządkowych, pracowników agencji ochrony lub innych
osób wyznaczonych przez Organizatora, których zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa imprezy, pod
rygorem natychmiastowego usunięcia Uczestnika z terenu imprezy. Osoby wyznaczone przez Organizatora
zobowiązane są do interweniowania w sytuacji, gdy Uczestnicy stwarzają zagrożenie dla siebie samych lub
innych Uczestników imprezy.
3.7 Wszyscy uczestnicy na terenie imprezy, zobowiązani są do posiadania i okazywania na każde żądanie
Organizatora lub wyznaczonej przez niego osoby papierowej części biletu, która pozostaje w posiadaniu
Uczestnika podczas przebywania na teren imprezy.
3.8 Organizator zastrzega sobie możliwość usunięcia osoby naruszającej Regulamin z terenu imprezy bez
prawa do powrotu na teren imprezy lub żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów lub nakładów
poniesionych w związku z udziałem w imprezie, w tym ceny uiszczonej za Bilety.
3.9 Uczestnik zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawieniem szkody
wyrządzonej przez niego, jakie poniesie Organizator w przypadku wystąpienia stron trzecich w stosunku
do Organizatora z roszczeniami związanymi ze szkodami wyrządzonymi przez Uczestnika.
3.10 Z uwagi na liczbę uczestników oraz przedsięwzięte przez Organizatora środki kontroli i
bezpieczeństwa stosowane podczas imprezy Uczestnik zobowiązany jest do przybycia na imprezę
minimum na 45 minut przed planowanym przez Uczestnika wejściem na teren imprezy.
4. Ostrzeżenie o zagrożeniach
4.1 Organizator informuje, że Uczestnik lub inna osoba przebywająca na terenie imprezy mogą być narażeni
na ciągłe przebywanie w strefie bardzo znacznego natężenia dźwięków, które mogą spowodować
uszkodzenie słuchu, jak również w strefie działania świateł stroboskopowych i efektów laserowych, które
mogą spowodować dolegliwości wzrokowe. Na szczególne niebezpieczeństwo narażone są kobiety w ciąży
oraz osoby chore na epilepsję. Organizator informuje, że w trakcie występów następuje wysoki poziom
rozprzestrzeniania się fal dźwiękowych, na które szczególnie narażone są dzieci do ukończenia pierwszego
roku życia. W razie jakichkolwiek wątpliwości każdy z Uczestników oraz osoby wymienione w obu zdaniach
powyżej powinny zasięgnąć odpowiedniej opinii lekarskiej jeszcze przed podjęciem decyzji o przebywaniu
na terenie imprezy. Z uwagi na możliwe intensywne, chwilowe, natężenie fal akustycznych w trakcie imprezy
Organizator zaleca Uczestnikom imprezy rozważenie użycia specjalistycznych ochronników słuchu.
5. Postanowienia dodatkowe
5.1 Oficjalne programy i gadżety będę sprzedawane wyłącznie na terenie imprezy w wyznaczonej do tego
strefie.
5.2 Zakupiony bilet należy traktować jako indywidualną zgodę Organizatora na wejście na koncert, która
może być cofnięta w każdej chwili, z przyczyn związanych z koniecznością zachowania zasad
bezpieczeństwa. Upoważnia to do otrzymania jedynie zwrotu całości lub części kwoty wydrukowanej na
bilecie, w zależności od tego czy zgodę cofnięto przed wejściem na koncert, czy w jego trakcie.
5.3 Bilet nie może być używany w akcjach reklamowych i promocyjnych (w tym w konkursach lub loteriach)
czy też do jakichkolwiek innych celów handlowych.
5.4 Organizator zastrzega, że będzie przeciwdziałał jakimkolwiek próbom działania niezgodnego z
obowiązującymi przepisami prawa w zakresie nieuprawnionej sprzedaży biletów. Organizator informuje o
brzmieniu art. 133 § 1 Kodeksu Wykroczeń: kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na
imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze
aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
5.5 Bilet jest ważny tylko z kuponem kontrolnym i upoważnia do jednorazowego wejścia na teren imprezy.
5.6 Regulamin jest dostępny na stronie internetowej: www.delta.art.pl, w punktach sprzedaży biletów,
bezpośrednio przed imprezą i w jej trakcie oraz przed wejściem na teren imprezy.
5.7 Brak akceptacji któregokolwiek z postanowień Regulaminu wyłącza możliwość udziału w imprezie.
5.8 Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikłych w związku z podpisaniem bądź realizacją umowy
zawartej z Uczestnikiem jest sąd właściwy według przepisów ogólnych ustawy kodeks postępowania
cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1822).
5.10 W sprawach nie objętych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
5.10 W sprawach nieuregulowanych w regulaminie obowiązuje również̇ odrębny regulamin obiektu – terenu
imprezy.
5.11 Wszelkie skargi i reklamacje związane z organizacją i przebiegiem imprezy mogą być kierowane do
Organizatora:
a. na adres e-mail delta.art.pl@gmail.com
b. na adres Organizatora.
Chorzów, 10.07.2017
• Nowi artyści:
• Cat Power (solo)
• !!! (chkchkchk)
• Kroki
• Piernikowski
• SOTEI
• DEAS/AGIM
• Karnety i bilety do nabycia tutaj !
Program tegorocznej edycji Tauron Nowa Muzyka bezustannie rośnie! Do grona wykonawców dołączają charyzmatyczna diwa amerykańskiej alternatywy, nowojorski zespół łączący postpunk z muzyką taneczną oraz czołowi przedstawiciele polskiej sceny alternatywnej i elektronicznej. Nowo ogłoszeni goście powiększają lineup do
65 artystów, którzy przez 4 dni wystąpią aż na 8 scenach!
Charyzmatyczna Cat Power to wokalistka i autorka piosenek obecna na scenie alternatywnej od początku lat 90. Słynie z oryginalnych, minimalistycznych utworów, które wymykają się gatunkowym szufladkom. Karl Lagerfeld stwierdził, że „to jedyna kobieta, której do twarzy
z papierosem w dłoni”. Nazywana czasem następczynią Marianne Faithful, albo „pierwszą diwą amerykańskiej alternatywy”, intryguje i przyciąga wizerunkiem i twórczością już trzecią dekadę.
Popularne „wykrzykniki”, jak w Polsce zwykło się określać !!! (chkchkchk), od ponad 20 lat czarują słuchaczy chwytliwymi kompozycjami z pogranicza punku, funku i muzyki klubowej. Pochodzący z Kalifornii, ale rezydujący obecnie w Nowym Jorku zespół to jedni z ikon fali „indie dance” z początku obecnego stulecia i mimo zmieniających się trendów, stale utrzymają status gwiazd. !!! emanują niezrównaną energią i wciąż zaskakującymi pomysłami na styku przeróżnych gatunków. „The One 2”, jeden z singli promujących ich ostatni album „Shake The Shudder”, łączy w zgrabną całość wpływy R&B, rytmikę 2stepu, junglowe breaki i funkowe gitary.
Podobny amalgamat inspiracji prezentuje polska grupa Kroki, która odwołuje się jednocześnie do jazzu, soulu, indie rocka i tanecznej elektroniki. Ich doskonałe występy na żywo zwróciły uwagę wytwórni Kayax. Pod koniec 2016 roku do sklepów trafił debiutancki album zespołu zatytułowany „Stairs”.
Na styku gatunków porusza się również Piernikowski, niegdyś znany z grupy Napszykłat,
a obecnie współtworzący duet SYNY. Twórczość Piernikowskiego wymyka się klasyfikacjom, łącząc punk, rap, noise, minimalizm i eksperymentalną elektronikę. Koncert promować będzie wydaną tej wiosny drugą solową płytę artysty, zatytułowaną „No Fun”.
Duet SOTEI zderza ze sobą perkusyjne improwizacje i samplerowe eksperymenty. Znany
z zespołów Nosowskiej i Skubasa Wojtek Sobura to jeden z najlepszych bębniarzy w kraju, wtórujący mu na samplerach Teielte to bardzo płodny producent eksperymentalnych nagrań w stylistyce Brainfeedera.
DEAS/AGIM to kolejny polski duet i starcie dwóch artystycznych osobowości. DEAS to wzięty didżej i producent, kojarzony klubem Prozak 2.0 w Krakowie. Jego autorskie nagrania zdobywają coraz szerszą popularność zagranicą, a płyty DEASA wydawała m.in. kultowa wytwórnia KMS z Detroit. AGIM to weteran polskiej sceny alternatywnej. Współtwórca grup Őszibarack i Nervy, solowo realizuje melancholijne, elektroniczne nagrania utrzymane
w stylistyce niemieckiej wytwórni Kompakt.
12. Tauron Nowa Muzyka Katowice
06-09.07.2017
Róisín Murphy IE Cat Power (solo) US The Cinematic Orchestra UK
SOHN UK RY X AU Gang Gang Dance US Hercules & Love Affair US
!!! (chkchkchk) US Gold Panda UK Luke Vibert UK Clark UK Michael Mayer DE
William Basinski & NOSPR US/PL Who Made Who DK
Christian Löffler & Mohna A/V live DE Romare full live band UK
Mall Grab AU Shackleton UK Forest Swords UK Max Cooper UK Lucy IT
Paula Temple DE Demdike Stare UK Palms Trax UK Porter Ricks DE
Thomas Brinkmann DE Kangding Ray FR Kenny Larkin US
Mark Ernestus’ Ndagga Rhythm Force DE/SN I-F NL Princess Nokia US Fur Coat VE
Fabio & Grooverider feat. MC Five Alive UK dBridge & SP:MC UK Frederic Robinson DE
Fisz Emade Tworzywo PL Ten Typ Mes PL Taco Hemingway PL
Food & Hilde Marie Holsen UK/NO Aux 88 US Avalon Emerson US Dr. Rubinstein DE
Ho99o9 US Felicita UK Midi Lidi CZ Rebeka PL Hatti Vatti PL Kroki PL
Marcin Masecki PL Piernikowski PL Chloe Martini PL Wacław Zimpel PL Egopusher CH Niemoc PL LOTTO PL SOTEI PL Mchy i Porosty PL Mazut PL BNNT PL Nazira KZ Új Bála HU
Ros Addiction PL DEAS/AGIM PL Mono PL WaxVax PL
Wiemy kto zagra na scenie drum’n’bass podczas Tauron Nowa Muzyka Katowice 2017!
• Fabio & Grooverider feat. MC Five Alive
• dBridge feat SP:MC
• Ros Addiction
• Mono
• WaxVax
Połamane rytmy i mocne basy w wykonaniu pionierów gatunku już w lipcu na żywo w Katowicach! Weterani bezkompromisowego brzmienia zawładną specjalną sceną drum’n’bass, która wzbogaci program 12. edycji Tauron Nowa Muzyka Katowice. Pojawią się na niej m.in. Fabio & Grooverider z unikalnym setem, podsumowującym 25 lat historii drum’n’bass oraz ceniony didżej i producent dBridge. Obok nich wystąpi trzech polskich pionierów gatunku: Ros Addiction, Mono i WaxVax.
Tauron Nowa Muzyka Katowice to czołowe wydarzenie muzyczne w Polsce. Za jego sprawą od 12 lat można usłyszeć futurystyczne dźwięki w postindustrialnych lokalizacjach. Co roku obok najciekawszych debiutantów prezentują się najwięksi klasycy współczesnej elektroniki, ale także artyści jazzowi i hiphopowi. Wśród 8 scen, które pojawią się podczas tegorocznej, 12. edycji Tauron Nowa Muzyka Katowice nie mogło zabraknąć również niezwykle popularnej nad Wisłą i Odrą muzyki drum’n’bass.
W lipcu w katowickiej Strefie Kultury wystąpi śmietanka didżejów reprezentujących bezkompromisowe brzmienie oparte na połamanych rytmach i mocnych basach. Fabio i Grooverider to duet obecny na brytyjskiej scenie od momentu jej powstania. Poprzez wieloletnią karierę didżejów radiowych i klubowych dopomogli w wypromowaniu surowej, undergroundowej muzyki na wszystkie kontynenty. „Ojcowie chrzestni drum’n’bassu”, jak się czasem ich nazywa, zaprezentują na festiwalu przekrojowy set, oparty na najlepszych wątkach ostatnich 25 lat ich ukochanej muzyki. Towarzyszyć im będzie charyzmatyczny MC Five Alive.
dBridge, który na festiwalu pojawi się w towarzystwie SP:MC, to jeden z najważniejszych producentów muzyki drum’n’bass. Od momentu debiutu w 1995 roku zdobył szeroką popularność i status gwiazdy połamanych rytmów, który podtrzymuje dzięki aktywnej działalności po dziś dzień. Na przełomie stuleci współtworzył drum’n’bassową supergrupę Bad Company. Obecnie oprócz prowadzenia wytwórni Exit Records i nagrań pod szyldami Heart Drive, produkuje także house jako Velvit. Podczas tegoroczonej odsłony Tauron Nowa Muzyka Katowice dBridge zaprezentuje jednak swoje najbardziej znane, mroczne i basowe oblicze.
Brytyjskim gwiazdom towarzyszyć będą polscy weterani połamanego brzmienia: Ros Addiction z Trójmiasta, Mono z Łodzi i WaxVax z Krakowa. Wszyscy debiutowali w latach 90. współtworząc polską scenę klubową od momentu jej powstania i promując drum’n’bass na imprezach w całym kraju.
PROGRAM SCENY DRUM’N’BASS NA
TAURON NOWA MUZYKA KATOWICE 2017:
Piątek, 7 lipca:
Fabio & Grooverider feat. MC Five Alive UK
Mono PL
Sobota, 8 lipca:
dBridge feat SP:MC UK
Ros Addiction PL
WaxVax PL
SOHN dołącza do lineupu 12. edycji
festiwalu Tauron Nowa Muzyka Katowice!
• Mieszanka elektroniki, niezależnego R&B i wrażliwego popu
• Wokalista, multiinstrumentalista i producent
• Delikatne, pełne duszy piosenki
• Autor takich utworów, jak „Artifice”, „The Wheel” i „Bloodflows”
Intrygująca gwiazda alternatywnego popu powiększa skład artystów, którzy w lipcu wystąpią w Katowicach. SOHN to wyjątkowy wokalista, łączący wpływy R&B, popu i elektroniki w ambitny, a zarazem chwytliwy sposób. Jego delikatne, pełne duszy piosenki bliskie są nagraniom Jamesa Blake’a i Jamiego Woona. Jak dotąd poznaliśmy 25 wykonawców, którzy między 6 a 9 lipca zaprezentują się na żywo w Katowicach.
Tauron Nowa Muzyka Katowice od 12 lat lączy postindustrialne lokalizacje z futurystycznymi dźwiękami. To czołowe wydarzenie muzyczne w Polsce, prezentujące co roku najciekawszych debiutantów i największych klasyków współczesnej elektroniki, ale także artystów jazzowych, rockowych i hiphopowych. Wśród zapraszanych gości nie brakuje także przedstawicieli ambitnego popu.
SOHN to nietuzinkowy wokalista, który porusza się na styku niezależnego R&B, popowej ballady i wrażliwej elektroniki. Jego delikatne, pełne duszy piosenki bliskie są nagraniom Jamesa Blake’a i Jamiego Woona. To także producent, kompozytor i autor tekstów, który tworzył utwory m.in. na płytę Rihanny. SOHN, który naprawdę nazywa się Christopher Michael Taylor, urodził się w zachodnim Londynie, przez lata tworzył w Wiedniu, a obecnie mieszka w Kalifornii. Od internetowego debiutu w 2010 roku, muzyka SOHNa zdążyła zaintrygować fanów na całym świecie, katapultując artystę do roli gwiazdy alternatywnego popu. SOHN nagrał dwa dobrze przyjęte albumy dla kultowej wytwórni 4AD – „Tremors” z 2014 roku i tegoroczny „Rennen”. Podczas Tauron Nowa Muzyka Katowice 2017 artysta zaprezentuje przekrój wieloletnich dokonań na żywo.
Róisín Murphy gwiazdą 12. edycji festiwalu Tauron Nowa Muzyka Katowice!
Charyzmatyczna gwiazda
Była wokalistka Moloko
Autorka takich przebojów, jak „Overpowered”, „Let Me Know”, „Simulation”
Unikalny elektroniczny pop
Karnety 2-dniowe
Zjawiskowa wokalistka, łącząca popową wrażliwość z elektronicznymi eksperymentami, wystąpi w lipcu podczas 12. edycji festiwalu Tauron Nowa Muzyka Katowice! Róisín Murphy to światowa gwiazda, doskonale znana zarówno z solowych dokonań, jak i hitów nagrywanych razem z zespołem Moloko.
Charyzmatyczna wokalistka pochodząca z Irlandii. Wraz z Markiem Brydonem założyła zespół Moloko, który szybko zdobył światową popularność za sprawą hitów „Sing It Back” i „The Time Is Now”. Po rozpadzie grupy Roisin kontynuowała z powodzeniem karierę solową. Jak dotąd opublikowała 4 albumy pod własnym nazwiskiem, z których pochodzą takie utwory, jak „Overpowered”, „Simulation” i „Let Me Know”. Obdarzona nietuzinkowymi możliwościami wokalnymi i wielką wyobraźnią muzyczną, Roisin słynie także
z energetycznych występów na żywo.
The Cinematic Orchestra, których koncert otworzy festiwal, słyną ze stylowego połączenia jazzowej improwizacji i elektronicznych eksperymentów. Entuzjastycznie przyjmowane występy na żywo to znak rozpoznawczy grupy, która zasłynęła takimi albumami, jak „Motion“ i „Man With A Movie Camera“. Oprócz Brytyjczyków, do składu 12. edycji festiwalu dołączyli także wyśmienici didżeje-weterani, jak Michael Mayer i I-F, młody, ale już utytułowany producent Palms Trax i feministyczna raperka Princess Nokia. Solidną dawkę żywego grania zapewnią Romare w wydaniu z pełnym zespołem oraz łączący jazz z elektroniką duet
Oto kolejni artyści, którzy uświetnią 12. edycję Festiwalu Tauron Nowa Muzyka!
The Cinematic Orchestra UK
Gang Gang Dance US
Ry X AU
Gold Panda UK
Luke Vibert UK
Michael Mayer DE
Christian Löffler & Mohna A/V live DE
Romare UK
Mall Grab AU
Lucy IT
Paula Temple DE
Yussef Kamaal UK
I-F NL
Palms Trax UK
Thomas Brinkmann DE
Porter Ricks DE
Princess Nokia US
Fisz Emade Tworzywo PL
Ten Typ Mes PL
Food & Hilde Marie Holsen UK/NO
Aux 88 US
Dr. Rubinstein DE Ho99o9 US